Logo Digi-D
banner
Twitter icoon
Facebook icoon

tekst


Het is niet eenvoudig om een tekst te schrijven waardoor uw doelgroep gegrepen wordt. Formeel of informeel, technisch of juist wervend: wat is de juiste formule om de aandacht van de lezer vast te houden? En dat is niet het enige: verschillende media vragen verschillend taalgebruik. Tekst uit een brochure kun je niet 1 op 1 overnemen op een website.

Wij houden van taal en we zijn er ook zuinig op: niets zo storend als een mooie website of pakkende brief met spelfouten erin. Als wij met veel inzet een mooie brochure voor u hebben ontworpen, frustreert het ons als aan de tekst weinig aandacht is besteed.

Daarom houden we ons ook met taal bezig. We leven in een multimediale samenleving met én tekst, én beeld, én geluid... In feite is tekst nog steeds de dominante factor, en niet het beeld. Tachtig procent van de informatie op internet is tekst en zoekmachines werken vrijwel uitsluitend met woorden.

En niet alleen op internet is tekst onmisbaar. Denk maar aan voorlichtingsfolders, advertenties, personeelsbladen of bedrijfsbrochures: waar blijft uw boodschap zonder goede tekst?
Tekstschrijvers van Digi-D schrijven effectieve teksten voor u. Helder en duidelijk waar het nodig is. Inventief en verrassend als dat zinvol is.

RECENT WERK

Digi-D Nieuwsbrief aanmelden